Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2012, 11:51   #4
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 14
PiaTT er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Øhh det lyder altså som om nogen sover ikke så meget over det med erstatning det kender jeg ikke så meget til men hvis hun er visiteret til fleks så er refusion altså 2/3 del og ½ del den der 3/4 del har ikke eksisteret i mange år..


Arbejdsgiveren betaler lønnen til den ansatte i fleksjob. Kommunen giver arbejdsgiveren tilskud til lønnen. Tilskuddet er 1/2 eller 2/3 af lønnen - afhængig af graden af den nedsatte arbejdsevne.

http://www.gigtforeningen.dk/et+godt...bejde/fleksjob

Det lyder da som om hendes fagforening sover lidt i timen og at de skulle gå lidt mere ind i det.. for refusion for løn kommer jo ikke kun an på time antal men også skånehensyn, de fleste jeg har arbejdet sammen med på det time antal har fået 2/3 del refusion, for det er jo ikke kun den arbejdstid man er på arbejdet men også hvor meget man kan og ikke kan når man er på arbejdet..
Du har jo fuldstændig ret, godt med lidt andre øjne på problem stillingen. Tusind tak for hjælpen, nu har hun lidt mere at arbejde videre med. Kan jo være fagforeningen har ret, hun har jo ikke fuld arbejdsevne de 17 timer.
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat