Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2008, 18:11   #15
strikkeline
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2008
Lokation: Sorø
Alder: 66
Indlæg: 25
Styrke: 17
strikkeline er ny på vejen
Hej,

Jeg vil bare lige fortælle, at da jeg søgte fleksjob blev der lavet en ressourceprofil, som også skulle kommenteres af mig. Disse kommentarer blev også "tilføjet" under hvert afsnit, så man kunne se, hvad der var blevet skrevet tidligere og om jeg var enig/uenig i dette.

Da jeg senere skulle søge om førtidspension, startede kommunen forfra på en ny ressourceprofil. Hele processen var den samme. Alle ændringer fra min side, måtte kun indsættes under hver afsnit.

Og der var en hel del ændringer, fordi sagsbehandleren havde brugt en ressourceprofil, der tilhørte en mand fra Gribskov Kommune som "model" til at bygge min op over. I stedet for "hun" stod der "han" rigtig mange steder. Faktisk var noget af det første jeg faldt over, at der stod under "Til stede på mødet med jobkonsulenten" og så et mandenavn (altså ham hvis ressourceprofil det jo var). På et sted stod der, at de lægelige dokumenter havde været forelagt "lægekonsulenten i Gribskov Kommune" og da jeg bor i Sorø, var jeg jo godt klar over, at den var gal. Disse ting gik sagsbehandleren dog ind og rettede, formentlig fordi det var så åbenbart "fede fodfejl", at de ikke bare kunne lade det blive stående.

Selvfølgelig kan man se sin ressourceprofil. Ellers kan man forlange, at få den at se. Den skal jo laves og kommenteres af borgeren!
__________________
Strikkeline

[Det er beskæmmende, at vi lever i en tid, hvor det er lettere at sprænge et atom end en norm.
"Albert Einstein"]
strikkeline er ikke logget ind   Besvar med citat