Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2008, 11:16   #137
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
GLADSAXE KOMMUNE FORSØGER ALT HVAD DER MULIGT FOR IKKE, AT SKULLE STÅ TIL REGNSKAB FOR AT PÅFØRE EN PERSONSAG LØGNAGTIGE, UKORREKTE OG VILDLEDENDE OPLYSNINGER!

AFDELINGSCHEF ELINOR KYHNAUV HENVISER "KYNISK" TIL DET SOCIALE NÆVNS OG DOMSTOLENES AFGØRELSER, DER IKKE KRITISERER KOMMUNEN FOR, IKKE AT HAVE LEVET OP TIL BEGRUNDELSESKRAVENE I FORVALTNINGSLOVEN.

"BEGRUNDELSERNE FOR KOMMUNENS HANDLINGER ER DER, MEN DE ER I STRID MED DEN FAKTUELLE SANDHED".


Søborg d. 10.02.2008

Datatilsynet
Borgergade 28, 5.
1300 København K


Att. Txxx Sxxxxxx Nielsen
J.nr. xxxxx-xxx-xxxx


Vedr. Rettelse/sletning af ukorrekte oplysninger i sagsbehandling!


Jeg har i brev af 7. februar 2008 modtaget Gladsaxe Kommunes besvarelse af Datatilsynets brev af 29. januar 2008 til kommunen.

Jeg kan se af besvarelsen fra kommunen, at jeg har brugt alt for meget spalteplads på at forklare min situation for Datatilsynet. Det bliver så brugt af kommunen brugt til at oplyse, at det ikke tydeligt fremgår hvilke oplysninger jeg ønsker fjernet.

Dette er Gladsaxe Kommune dog helt bevidst om. Det er helt konkret viden om sagsbehandler Lene Larsens fremlæggelse af usande oplysninger til kommunens lægekonsulent om, at jeg som værende 100% invalid, ”selv går og cykler” lange ture i lokalområdet. (se lægebilag fra brev af 24.01.2008)

Disse ukorrekte oplysninger har lægekonsulenten så efterfølgende brugt til, at udtale, at ”hvis sagsbehandlerens det er rigtige”, er jeg ikke berettiget til den søgte hjælp?

Denne umenneskelige, nedgørende og unødvendige behandling, har kostet mig mit tidligere helbred.

Personer med mit handicap, kan ikke ”selv” gå og cykle frit, og det er kommunens læge bekendt med.

PS. Gladsaxe Kommune har dermed fremlagt ukorrekte påstande, uden dokumenteret bevisførelse.

*********

Urigtige personlige oplysninger skal slettes.

PS. Jeg kræver dokumentation fra Gladsaxe Kommune om, at disse urigtige og skadespådragende oplysninger, snarest fjernes fra mine journaler og andre papirer i kommunen. Dette krav skal opfyldes, så der ikke i fremtiden opstår problemer ved kommunens personaleudskiftninger.

PS. Jeg ønsker ligeledes dokumenteret at Gladsaxe Kommune bekendtgør sin lægekonsulent med, at lægekonsulent Claus Bjerregaard har vurderet og udtalt sig i henhold til ukorrekte og fremlagte oplysninger fra sagsbehandler Lene Larsen, der ikke er lægelige oplysninger. Dette er vigtigt.

*********

Det Sociale Nævn og Domstolene er sagen uvedkommen.

Venlig hilsen


Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat