Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2012, 19:27   #827
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Til Politikerne Søborg d 13.02.2012

Giv mig mit liv tilbage – Lav en TILSYNSSAG og kommunen vil tabe!

Hvorfor afviste Københavns Statsamt at udføre en – TILSYNSSAG – mod Gladsaxe Kommune. Jeg har fremlagt dokumentation for, at sagsbehandleren løj om min helbredstilstand i sine oplysninger til lægekonsulenten, der efterfølgende tilsidesatte socialministeriets ”RETNINGSLINJER” for lægekonsulenter, for at tjene kommunen!

Socialminister Karen Hækkerup har endnu ikke besvaret brev af 03.02.2012, der også er sendt til Strasbourg med bilag.
__________________________________________________ ____________________

Derfor mangler – tillægsprotokollen – for retssikkerhedens skyld!
Tillægsprotokollen kunne måske have ændret på, og tilsidesat en retsstridig afgørelse i det danske retssystem om, at jeg på grund af en uansvarlig lægekonsulent, tabte en flerårig social kamp om nødvendig hjælp mod Gladsaxe Kommune, med alvorlig forværring af mit handicap til følge.

Jeg har tabt en erstatningssag ved Østre Landsret jeg havde anlagt mod Gladsaxe Kommune, hvor kommunens sagsbehandler ”løj om mit handicap”, og som blev taget til følge af lægekonsulenten.

Jeg har også tabt en retssag ved Retten i Glostrup jeg havde anlagt mod kommunens lægekonsulent for, at have vurderet og udtalt sig om min ret til hjælp i henhold til serviceloven hvor han valgte at bruge sagsbehandlerens ukorrekte oplysninger, og derved tilsidesætte min egen læges statuserklæring, der advokerede for konstant hjælp!
Denne sag var inden jeg af en læge (Jytte Hestbech) blev gjort opmærksom på lægekonsulenters ”ansvarsfrihed” i den offentlige sektor!
http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

Citat af tidligere ”Velfærdsminister” Karen Jespersen:

Citat: > ”Danmark har et tilfredsstillende rets- og klagesystem.
Det gælder også for personer med handicap.

Ved at sige ja til tillægsprotokollen risikerer vi, at en international uafhængig komité kan tilsidesætte afgørelser truffet i det danske retssystem.” < citat slut:

Se video -
http://www.tv2lorry.dk/arkiv/2011/08...774&autoplay=1

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat