Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2012, 15:15   #826
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

Hjælp mig - TILSYNSSAG eller LIVET

Retten til et AKTIVT liv, er blevet frataget mig! Retten til selv at tage mit liv, kan ingen hindre mig! Borgmesteren begår så et ADMINISTRATIVT drab! Når STATEN ikke griber ind, er den medskyldig!


Til
Statsministeren, Folketingspartierne, Socialministeren, Sundhedsministeren, Justitsministeren, Beskæftigelsesministeren, Socialordførerne, Sundhedsordførerne og Retsordførerne…

Samt
Ankestyrelsen – Amaliegade 25, Postboks 9080, 1022 København K E-mail: [email protected]
Socialstyrelsen – Edisonsvej 18. 1. 5000 Odense C E-mail [email protected]
Kommunernes Landsforening – 2300 København S E-mail [email protected]
Statsforvaltningen Hovedstaden – Borups Alle 177, 2400 København NV
E-mail [email protected]
Datatilsynet – Borgergade 28, 5, 1300 København K E-mail [email protected]
Folketingets Ombudsmand – Gammeltorv 22, 1457 København K E-mail [email protected]
Socialminister Karen Hækkerup – E-mail [email protected]
Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen – E-mail [email protected]
Sundhedsminister Astrid Krag – E-mail [email protected]
Finn Sørensen (EL) – [email protected]
Maria Ventegodt Liisberg, Ph.d. Llm--> // Leder af handicapteamet, Ligebehandling [email protected]

Denne store mail – (20 bilag sendt til Socialminister & Strasbourg) – skal helt konkret betragtes som min måske sidste udmelding om, at jeg har opgivet fortsat at kæmpe imod et socialt ”SYSTEM” der ikke følger lovgivning for læger som er benyttet og udnyttet af Gladsaxe Kommune til at nedgøre, og sabotere mit tidligere gode liv som handicappet inden 2001.

Mange har venner sagt til mig at jeg fortsat skal kæmpe og, at hvis jeg giver op så har kommunen vundet. Dette er én måde at fortolke det på, og jeg forstår det men….

Set fra min side:
Så sidder jeg i dag tilbage som en grøntsag i kørestolen, set i forhold til tidligere hvor jeg var træningsaktiv hver dag i mange timer i træningscentret. Jeg havde fået et fedt liv tilbage efter ulykken i 1983, også selvom det var på et noget andet niveau!

Set fra min side:
Så har jeg nu i 10 år dagligt tænkt på, at det var på grund af at Gladsaxe Kommune løj om mit funktionsniveau på tværs af mit handicap, at jeg mistede min genoptrænede førlighed.
I dag kan jeg kun gå et begrænset antal meter ad gangen indendørs. Inden natten må jeg spise smertestillende piller for, at kunne sove nogle timer uden at få smerter i ryg og ben!

Set fra min side:
Hvis jeg accepterer resten af mit liv på piller i stedet for et ”normalt” liv uden piller, så har kommunen vundet et stor sejr, og sparet flere millioner på at gøre mig mere handicappet.
Hvis jeg vælger den ”barske” løsning, så bliver Gladsaxe Kommunes skyldige forhåbentlig straffet hårdt, og lægekonsulentproblemet forhåbentlig løst!
http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat