Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2012, 15:08   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Hvad med dem det kommer til at gå ud over, de fleste af os ved hvad det kræver at få en pension ..

Så mon ikke når man sidder og er så bekymret for sit eget levebrød at man en enkelt gang kunne kigge på dem der kommer efter...
Ja,, det er ganske rart og vide, at det ikke kommer til, at gå ud over en selv.

Men jeg husker dælme godt hvordan jeg havde det, i mine 13 år på kh hvor jeg kæmpede for fp'en, hver gang der var optræk til nye stramninger på fp-området.

Var mine rygproblemer starter et års tid før, så var min fp sandsynligvis strøget glat igennem, uden yderligere tiltag.

Så vidt jeg husker oplevede jeg 2-3 gange stramninger før fp'en var i hus.

Jeg bliver også glad hver gang jeg erfarer, at det ikke kommer til, at gå ud over mig selv, bedre er jeg trods alt ikke, men jeg sender mange, rigtig mange, bekymrede tanker til de, som stramningerne kommer til, at gælde for.

Det er jo totalt umenneskeligt hvad der kommer fra den mand.

Mon han nogensinde har tænkt den tanke, at reglerne en dag kan komme til, at gå ud over en, der står ham nær, eller mon han er endnu et af de mennesker, som mener, at sygdom og ulykker kun er noget der sker for "de andre".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat