Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2012, 14:42   #13
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Citat:
Özlem Sara Cekic

Mange førtidspensionister føler sig utrygge ved at vi skal forhandle en ny reform på området. I øjeblikket får jeg utrolig mange henvendelser fra førtidspensionister. Til Jer vil jeg sige: for SF er det afgørende at kommende reform IKKE forringer jeres førtidspension
Skrevet i dag, og så køre debatten ellers om dem der er på pension NU ...
Prøver at få et indspark ind.

Hvad med dem det kommer til at gå ud over, de fleste af os ved hvad det kræver at få en pension ..

Så mon ikke når man sidder og er så bekymret for sit eget levebrød at man en enkelt gang kunne kigge på dem der kommer efter...

Nu er det her et forlig så fatter ikke hvordan hun kan love noget sådan, men mon ikke de i sidste ende laver en DFer og bytter principper for fede lønninger..

Jeg for min del kan ikke lade være med at tænke på dem der lige pt sidder i saksen, er os på ftp bange så må de være rædselslagene over den udmelding fra CHF ...

og hvem bedre end vi der har prøvet det burde kunen forstå det ? mon ikke det var på tide at håbe på noget solskinsvejr så man en gang for alle kunne få en demo der kunne ses ... for det er åbenbart ikke til at stable noget på benene ellers guderne skal vide at mange har forsøgt ..

og de snakker om de unge under 40.... okiiii er man ung når man er under 40 er det ikke lige den alder hvor man har hus bil båd børn familie .. håber godt nok at der er mange varmetæpper på borgen for vil da klart anbefale dem der ikke har råd til deres boliger at tage ind og lægge sig der ... det er på tide at de bliver synlige og det er lidt på tide at os der er nået i mål giver dem mulighed for at blive synlige både i debatten og i by billedet ...

Man kan bare ikke lade være at undre sig over at ingen gør noget siger noget og bare lader den mand fyre sit mund gejl af, at vi her i dette land bare tager sikkerhedssko på og sparker ned af i stedet for at vende vores vrede mod dem som sidder i toppen og gnider hænder hele vejen ned til banken , alt imens dem i bunden bliver bedre og bedre til at indornde sig og tage mod de tæv der nu må være ...

og så er den her vist mere aktuel end nogen sinde før ikk

http://www.youtube.com/watch?v=YV81xAQO_QI

Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat