Emner: hjælp
Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2012, 22:46   #5
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tjele88 Se meddelelser
ja klart er det det bedste men som jeg skriver ved jeg ikke hvornår min sygedagpenge udløber det bestemmer arbejsdsskade styrelsen idet at når de kommer med en affgørelse ryger mine sygedagpenge,, og man kan jo blive tvunget til meget, det skal jo en hvis intekt ind før det kan hænge sammen,
Jeg så det godt. Vi er mange på K10 der kender situationen og som står uden indtægt og på egenforsørgelse, så det er ikke fordi vi ikke forstår hvilke overvejelser du gør dig!

Men uanset hvad, så må det stadig frarådes, hvis du er seriøs med fleksjob og ikke på nogen mulig måde kan klare dig på det ordinære arbejdsmarked.

Mht dit spørgsmål om, hvor længe man skal arbejde, så er det 13 uger. Hvis du overvejer at raskmelde dig til a-kassen, så vær lige obs på, at de formentlig ikke vil tage dig ind, fordi du ikke kan stå til rådighed for det ordinære arbejdsmarked i 37 timer, så du kan ende med at stå rigtig skidt - ingen indtægt og heller ingen afklaring hos kommunen, fordi du raskmelder dig og dermed selv siger, at du ikke har brug for hjælp og da slet ikke et fleksjob. Det er ihvertfald sådan kommunen vil se det uanset hvad årsagen til raskmeldingen så er.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat