Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2012, 14:42   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Udnytter butikker arbejdsprøvninger

Jeg kan ikke lade være med at tænke udnytter butikker arbejdsprøvninger mere end andre typer virksomheder ?

Grunden til at jeg tænker den tanke, er at jeg har tænkt rigtig meget på Yanmil ( tror nok at det var sådan brugeren hed ) der beskrev en arbejdsprøvning hvor hun bla ikke måtte holde pause, og skåne hensyn ikke blev overholdt.

Jeg har selv for flere år siden været i arbejdsprøvning i butik ( blev til meget kort tid ) netop fordi at skånehensynene ikke blev overholdt, og de lagde mine pauser oveni de planlagte timer, så kunne slet ikke holde til det.

Jeg havde så møde med min jobkonsulent og chef idag hvor vi netop kom til at tale om det med udnyttelse ( jeg bliver absolut ikke udnyttet ) og her nævnte jeg dig Yanmik, og hvad du havde oplevet ( sorry håber at det er ok ).
Jobkonsulenter fortæller så at han også havde oplevet det med nogle brugere, der også var blevet udnyttet, og de var alle inden for butiksfaget.

Min chef var da rystet, for som han sagde det er jo ren udnyttelse, og de glemmer at det er gratis arbejdskraft de får.

Så tænker lidt er det generelt et problem for butiksfaget, at de udnytter folk, og bruger dem som en ordinær ansat bare uden løn ?
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat