Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2012, 11:18   #6
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
yep sådan nogle papirer har jeg også.

da jeg ( enda før opstart på pågældende sted, efter jeg havde været derude og vist rundt og "set " alle opgaver der kunne forekomme på stedet, gik jeg til min sagsbehandler og lagde kortene på bordet- jeg ku jo godt se at det var langt over min fysiske evne det der var planlagt jeg skulle lave.) bad om at komme et andet sted hen- spurte endnu engang om AU centret i holstebro.her fik jeg blot at vide at der ikke var nogen kære mor- og at hvis jeg ikke startede derude- så stoppede de promte min KH. så kort efter opstart derude lagde jeg en erstatningsansvars erklæring på bordet og så blev de endnu mere fjentlige. min nuværende sagsbehandler har gjort så meget ud af det at netop dette fylder snart en hel a 4 side i min ressourseprofil!

oven i det skriver hun nærmest somom at hun har noget personligt imod mig- er en ressourse profil ikke beregnet til at skrive de kolde fackts ned i der kommer fra samtlige lægepapirer? ikke at konkludere hvor asocial jeg MÅSKE er. ( det er der i øvrigt ingen læger der nogensinde har udtalt- derimod skriver en neuropsykolog at jeg ingen tegn har på personligheds forstyrrelse. ( er det ikke at modsige oplysningerne ??)
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat