Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2012, 19:44   #804
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

JEG HAR I DAG SENDT JEG VIL KALDE MIT "SVENDEBREV" TIL NEDENDESTÅENDE PERSONER. - i MORGEN LÆGGER JEG BREVET PÅ k10

Til Søborg d. 05.01.2012

Ankestyrelsen – Amaliegade 25, Postboks 9080, 1022 København K E-mail: [email protected]
Socialstyrelsen – Edisonsvej 18. 1. 5000 Odense C E-mail [email protected]
Kommunernes Landsforening – 2300 København S E-mail [email protected]
Statsforvaltningen Hovedstaden – Borups Alle 177, 2400 København NV
E-mail [email protected]
Datatilsynet – Borgergade 28, 5, 1300 København K E-mail [email protected]
Folketingets Ombudsmand – Gammeltorv 22, 1457 København K E-mail [email protected]
Socialminister Karen Hækkerup – E-mail [email protected]
Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen – E-mail [email protected]
Sundhedsminister Astrid Krag – E-mail [email protected]
Finn Sørensen (EL) – [email protected]
Maria Ventegodt Liisberg, Ph.d. Llm--> // Leder af handicapteamet, Ligebehandling [email protected]

Flere socialministre og Statsforvaltningen Hovedstaden (JOURNAL NR.: 2009-613/592)
har afstået fra, eller afslået, at iværksætte en tilsynssag mod Gladsaxe Kommune for at spænde ben for, at jeg kunne opretholde det værdige liv som sportsaktiv handicappet jeg havde opnået, inden dette uværdige indgreb mod min person i 2001.

Den 19. februar 2012 bliver jeg pensionist, og inden da skal jeg være bekræftet i, at der hurtigt bliver igangsat en tilsynssag mod Gladsaxe Kommune.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat