Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2011, 17:57   #10
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg var jo i en arb.prøvning på et beskyttet værksted, hvor jeg tydeligvis blev behandlet efter TERM.
Jævnligt blev jeg kaldt ind til samtaler med den ene værkstedsleder, som en dag, hvor jeg ville gå hjem p.g.a. mine rygsmerter, spurgte indtil hvad der ville ske hvis jeg blev og fortsatte mit arbejde.

Jeg besvarede hans spørgsmål ud fra mine erfaringer med min ryg, og hver gang spurgte han igen om, hvad der ville ske hvis jeg fortsatte.

Da jeg var nået dertil hvor min erfaring er, at jeg bliver svimmel og dermed bange for at dejse om, og han igen spurgte hvad der ville ske hvis jeg fortsatte, så foreslog jeg ham, at finde en pakke pap-søm (de der bittesmå søm med nogle store hoveder) og en klaphammer og så begynde at slå sømmene i et stykke træ.

Og jeg sagde til ham, at når han så ramte sine fingre (hvilket jo ikke ville kunne undgås), så skulle han bare fortsætte med det næste søm og glemme alt om, at det kan gøre ondt.

Hans svar var: "jeg forstår ikke hvad du mener".

Jeg skar det så lidt mere ud i pap, hans svar var igen: "jeg forstår ikke hvad du mener".

Så gav jeg op og gik hjem.
Haha, godt svaret igen.
Det er så gu da chikane at vedblive at spørge dig, og forsøge at skubbe dig ud over dine grænser, men det er jo lige præcis hvad TERM er.

Tortur eller skal vi kalde det termtur virker "fint", så længe det ikke skal vendes mod den bøddel der selv udfører det overfor sit offer, skulle rollerne byttes om, så forstår bødlerne sjovt nok pludselig intet af det.

Jeg sagde faktisk også til Jørgen Friis, at det da også gjorde ondt fe.eks. at blive stukket med en nål, og om den smerte så heller ikke var reel.
Så var det, han blev sådan lidt underlig og begyndte på sin lille fakirhistorie, men k'æft den var vag, ligesom ham selv.

Christ! - havde jeg lige ærgret mig hvis ikke jeg havde haft disse "guldkorn" optaget på en diktafon - ingen ville da ellers tro på de ting der blev sagt til mig ved de undersøgelser hos Jørgen Friis og Marianne Borritz.

Jeg ville jo heller ikke kunne refere med deres navn herinde og advare jer andre mod disse, hvis ikke jeg kunne dokumentere det de har sagt.

Jeg kan næsten ikke vente med at høre deres forsvar når jeg klager over dem, måske jeg ikke skal skrive indledningsvis, at jeg har optaget det hele på diktafon, så kan det jo være de vil lyve løs til deres forsvar, og så står de jo bare endnu dårligere.
....men mon ikke de læser med herinde? ...det tror jeg egentlig.

Hvor meget er det nu de får som freelancere for Jobcenter?
Er det ikke et sted mellem 12-15000 kr. for en Speciallægeerklæring, eller ved I om der altid er en helt fast pris?

Tænker der måske er bonuspris for de rigtig "gode" erklæringer, så måske Patientombuddet kan finde en rød tråd ved klager over netop Jobcenter-speciallæger, som de som laver "gode" erklæringer, at de får endnu højere betaling end de andre, så bliver det ikke mindre interessant.

Hvis nu nogen af jer, som også har modtaget løgnagtige og usande Speciallægeerklæringer, vil være søde at sende mig en besked med lægens navn, så vil jeg nemlig med min klage til Patientombuddet medsende en liste, som jeg vil bede dem tjekke mht. hvor meget pågældende læger fik betalt i forhold andre speciallæger.


Kunne også godt tænke mig at vide om de læger der er tilknyttede Jobcenters udbudsportal får højere hyre end de som ikke er, men det er jo ikke noget problem for Patientombuddet lige at tjekke det.
Lotte68 er ikke logget ind