Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2011, 22:53   #18
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Visitationsteamet på Musvvagevej, Socialforvaltningen og BAN stempler en arbejdsprøvning nærmest uden effektivitet som værende ugyldig, trods det er ulovligt at underkende en fuldført arbejdsprøvning, med tilhørende udarbejdet progressionsrapport, der peger på ubetydelig arbejdsevne.

Det var jo hvad der skete i min sag - de vil have jeg skal have mere arbejdsevne end jeg har, så de vil vedblive at sende mig ud i arbejdsprøvninger indtil jeg viser arbejdsevne nok til ikke at være berettiget til førtidspension.

Det kan man jo ikke, hvis man er for syg, så det er deres fribillet til en parkering på kontanthjælp på ubestemt tid.
Lige netop Lotte....det er præcis det jeg er bange for kommer til at ske med mig....og jeg har som dig også en solid sag...lige med undtagelse af arbejdsprøvningen, som hverken jobkonsulenter eller sagsbehandlere mener jeg kan gennemføre...men hvad nytter der, når der er folk, der ikke engang har mødt en, men blot læst ens papir, der sidder og vurdere, at man ikke er syg nok selv efter at både ens egen læge, psykolog og psykiater har udtalt, at der ikke er noget at komme efter

Jeg forbereder mig også på at køre sagen via retten, hvis de på Musvågevej ikke indstiller mig til pension...men jeg må ærligt indrømme, at det orker jeg slet ikke...den lange kamp, omvendt er der ikke noget alternativt. Hvis jeg havde energien til det, så gik jeg til medierne med min sag. Min sag er selvfølgelig længere end hvad jeg har beskrevet, men jeg er blevet syltet i mange år nu og jeg har ikke fået den sagsbehandling, som jeg reelt har krav på, det er der oven i købet en sagsbehandler der har sagt... det sjove er, at ingen vil give mig noget på skrift...hmmm. Men er man kvik, så kan man hurtigt se det, hvis man lige læser mine sag igennem for de sidste 10 år...det tager bare nok lige lidt tid at læse alle de rapporter.
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat