Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2011, 21:03   #22
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Krizzer85,

Tro mig du vil finde svaret når du kommer igang med din afprøvning. Prøv såvidt muligt at lade være med at "tælle" timer når du går igang, det kommer du garanteret til hvis dette er din første afprøvning. Her tror man nemlig på min. fleks og så tæller man, trækker fra, ligger til osv., men prøv som nævnt at lade være med det.

Gå ind i praktikken og føl efter hvordan du har det. Mærk hvordan det går og har du brug for en pause så tager du den. Når du gerne vil hjem igen så er det det du gør. I forbindelse med afklaringen har man naturligvis brug for at du er det i et omfang så man kan "måle" din arbejdsevne så det er vigtigt at du er der også selvom du bare sidder og slapper af. Dog må du tage hjem, hvis du skal hjem for sådan er det.

Jeg skal selv i afklaring på et center i januar, bu - bæ, jeg har været i en virksomhed i 2008, så nu skal jeg måles indefra og ud fordi jeg ikke viste KUN hvad jeg kunne dengang.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat