Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2011, 14:52   #17
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 15
extra er ny på vejen
mange tak for kram varmer. dagbog hehe jo sagde også til hende jeg skrive dagbog osv hun grinte mere eller mindre af mig + sagde sådan set den er ikke vigtig.og da hun fik avide jeg havde en sygedag + var gået hjem tidligt hold da op.
det var jo ikke godt jeg skulle jo tænke på jeg skal møde op og jeg skal komme efter jer, med undskyldninger for jeg skulle æde smerterne i mig og bliver tiden ud og dagen ud.
Citat:
Hvis man IKKE sover om natten fx på grund af smerter... -kan man selvfølgelig IKKE møde på "arbejde" dagen efter, længere er den vel ikke ???
jo nok når man for offenligtforsørgelse.

Citat:
Pas dog på jer selv derude... -husk på at 99,9 % af alle de sagsbehandlerne der er tilbage i "det syge system
endeligt sjov sagde til hende heldigvis har i sent mig på kursus hvor jeg skulle lære og passe på mig selv osv. hun svarede nu skal du jo huske du skal møde op osv. ha penge spildt eller latterlig aktivering .hvis man ikke må passe på en selv.

Citat:
@Multe: Jo, man møder op i sin arbejdsprøvning om man så er ved at dø! Man forklarer hvordan man har det, og tager derefter hjem igen! Og derefter skriver man dagbog, dagbog og atter dagbog - for HELE dagen incl. fritiden, natten og weekenden!
ja sådan ser det ud kunne ikke have sagt det bedre selv.

må håbe min læge sygemelder mig troer jeg nok .men bare sige ja dine smerter hænger ikke samme med dine skader ok hun er også læge + er i min krop.
hun kunne ligeså godt have kaldt en hypokonder.

må medicin begynder at virker nu :P :P
extra er ikke logget ind   Besvar med citat