Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2011, 19:55   #6
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser

Der er i opsummeringen 5 forskellige; læger+ fys+ arb-prøv, som alle er enige nul arbejdsevne.

De benytter udelukkende Marianne Borrtiz arbejdsmediciner, som arbejder med Liaison som argument for at mine muligheder ikke er udtømte.

Og psykiater og psykolog om ingen psykisk faktorer er selvfølgelig ikke medtaget.

Men de undlader fuldstændigt at inddrage deres egne kolleger på Musvågevej:
Psykiatrisk lægekonsulent og somatisk lægekonsulents udtalelser.

Det vil naturligvis fremgå af min anke, da disse to læge henholdsvis siger:

(og det er lægekonsulenter der holder indenfor loven, de udtaler sig KUN om hvad der står i mine papirer)

at der intet psykiatrisk materiale er i min sag, så den må være forlagt forkert.

somatisk refererer godt nok Borritz og Liaison, men hun konkluderer følgende udfra mine lægelige papirer i sagen:

Der er ingen tvivl om at der er en alvorlig skade i nakkeregionen, der ikke kan bedres af behandling.

Jeg tænker jo færre bilag og jo kortere klage jeg kan lave jo bedre.
Så den opsummering med mine hightlights over alle steder der står nul arbejdsevne og nul behandlingsmuligheder er vel meget brugelig.

Og så de to bilag fra lægekonsulenterne, der ikke er nævnt i deres opsummering vedlagt også plus anken.

Er det så ikke smartest at maile anken, for ellers skal den være inde midt i deres ferie, så kan jeg ingen kvittering få på den er afleveret?

Det kan jo ikke være rimeligt at anken skal være inde før juleferien når jeg reelt har fire uger til den.

Du har meget styr på papirer i din sag!

Og du har relevante lægefaglige udtalelser på alle måder, der støtter din sag.

Og du har også gamle støttende lægekonsulentudtalelser.

Og du har udtalelser også fra arbejdsprøvning, som bekræfter de lægelige vurderinger i din sag.

Og du har juridisk respons fra borgerrådgiver, som støtter din sag.


Send alt dette til BAN!


Kun arbejdsmediciner Marianne Borritz har formodning om psykisk faktor i sygdom,

- som dog videre afkræftes af 2 psykiatere, som er eksperter på område,

- så i 2 psykiatriske speciallægeerklæringer afkræftes Borritz' teori om psykisk faktor i din sygdom,

- og så vælger kommune ikke at sende disse 2 psykiatriske speciallægeerkllæringer til BAN - det er ikke OK

- så må du selv sende de 2 psykiatriske speciallægeerklæringer til BAN nu.

Sammen med alt det, du selv nævner i dit indlæg, du er ved at gøre klar.

Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at have klage med bilag klar til at aflevere hos BAN i næste uge - med kopi til dig med underskrift og dato og stempel på alt afleveret - som bevis videre i din sag.
Katharina er ikke logget ind