Se enkelt indlæg
Gammel 05-12-2011, 22:40   #437
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tro mig...vi har forsøgt at kræve det i 6 år nu (ja lige så lang tid som denne K10 har eksisteret) at der kommer en mindste time sats for arbejdsevne ved både fleksjob og førtidspension...

De vil ikke...det er det eneste jeg kan komme frem til...for de kan ikke sige at det ikke er blevet forslået for dem endda flere gange...men det skal selvfølgelig ikke holde andre tilbage for at skrive til dem med forslaget..
Tak for svar.

Ja tænkte nok I har gjort en masse allerede for at få forbedret tingene, og dette så i 6 år!!! Det er jo godt nok en udholdende kamp må jeg sige. I er enormt seje og vedholdende i jeres kamp mod denne uretfærdighed.

Men selv om de stadig nægter, så giver det dog mig og ret sikkert mange andre også, mod på ikke at give op, men kæmpe videre, og det er jo fantastisk at I har lavet denne side, jeg oplever som det eneste sted man kan få love at have sin ytringsfrihed i henhold til gældende lovgivning.

Min sag er så klar og grotesk at jeg håber den kan bane vej for nogle ændringer fremover generelt.
Jeg er naturligvis allerede i gang med at få hjælp til udarbejdelse af klage til Ankestyrelsen.

Jeg mener stadig at stå ret godt, fordi jeg har billeder af min skade sort på hvidt - nu også helt nye billeder, og jeg blevet latterliggjort og min sygdom bagatalliseret på trods af min klare dokumentation.

Så nu efter de seneste indlæg her, har jeg besluttet at give den en ekstra tand, vi skal åbenbart helt derud hvor systemet bliver så meget til grin at at det bliver storpinligt for dem!!!

Om jeg så skal underlægge mig en konstastvæskescanning så idioterne kan se præcis hvilke nerver præcis der er i klemme og hvor, så gør jeg det, og det er mit næste træk.
Og nej det bliver ikke gjort indenfor det system hvor de har deres lakajer, så dum er jeg ikke længere!!!

Ja de læser ganske givet med, så nu kan de tænke over hvad de skal finde på som næste træk.
Måske at de nerver der er trykket ikke siger noget om hvor ondt jeg har...
Men ups, så er vi tilbage i Liaison regi og der ønsker de mig ikke længere hen.
Blytækker og hans team blev meget vrede over mit kendskab til de møder de deltager i hos Jobcenter om begrænsning af tilgang til førtidspension - av, meget ømt punkt. ....der skal vist mere frem i lyset om netop det.

Og så sender jeg dem diverse billeder i kæmpe giga opløsning, så de kan se helt ind i mine dybeste nerverødder i nakken - ja det er muligt deres computere vil fryse i nogle timer mens billederne hentes hjem, men de beder jo så "pænt" selv om at få det ind med teskeer og 1000000 gange for prins Knud.
Når Jobcenter, Socialcenter og BAN virker som et aktiveringscenter for tilbagestående individer, så må man jo synke ned på deres plan og behandle dem i øjenhøjde som 2-årige børn og skære det hele ud i pap for dem. Så må vi jo lege "Lotte tegner og fortæller."

Det er jo fastslået ved min nye scanning at der er nerverodstryk, det kan ses på billederne, men nu skal den åbenbart køres helt ud i hampen med farver på alle nervetrådene så de tilbagestående ansatte kan se de "fine farver" og måske kan få forklaret at disse klemte tråde har navne der hedder "nerver" og "nervebaner".
Og hvis de ikke kan forstå hvad nerver er heller, så vil jeg anmode dem om at tage en skarp nål og stikke den i hånden på sig selv, så kan de mærke hvad smerte er, når de jo tilsyneladende heller ikke aner hvad begrebet "smerte" handler om.

Og jeg har andre planer også, men det kan blive en overraskelse for dem, men de vil med sikkerhed blive totalt til grin - for jeg kan også lege med i deres syge idiotleg, de tvinger mig jo selv helt derud hvor jeg skaffer dokumentation på min skade, der vil gøre at de vil komme til at fremstå som mere end totalt retarderede.

....og så ryger hele sagen ud til pressen!!!!

Jeg har jo i forvejen min vundne sag hos Borgerrådgiveren og har dokumentation på jeg intet fejler psykisk, så når jeg er færdig med dem må de ud og søge nyt job, og så er det pludselig dem der skal stå skoleret hos Jobcenter.
"What goes around comes around."

....herunder en vis lovbryder Lars Blytækker og hans team, dem er vi rigtig mange der gerne vil af med.

Sidst redigeret af Lotte68; 05-12-2011 kl. 22:56.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat