Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2011, 16:59   #413
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Christian Krebs Lange skriver følgende:

"Utilstrækkelig arbejdsprøvning
Du har deltaget i et forløb på Incita i 2008-09, men var fraværende en meget betydelig del af tiden.
Dine helbredsproblemer med specielt halshvirvelsøjlen begrunder et skånebehov mod belastninger mod skulderåget.
De kan ikke forklare, at du til arbejdsprøvningen kun var mødt 16 af 45 dage, eller at din effektive arbejdstid kun var omkring 1/2 time dagligt.

Der er derfor behov for at gennemføre en længerevarende afprøvning, før dine fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet kan vurderes."

Citat slut.

det eneste jeg kan få ud af det, er at dine lægepapir ikke modsvare at du kun kan møde op 16-45. derfor bliver konklusionen som den er

flere læger skal have skrevet i din sag.
at din funktionsevne er stærkt nedsat eller ubetydelig og alle behandlingsmuligheder er udtømte. Hvis du skal undgå arbejdsprøvning, skal lægerne skrive at din funktionsevne tager varigt skade af aktivering eller arbejdsprøvning.

udfra det du skriver er du totalt invalid
du får vel noget hjælp i din hverdag for jeg læser det som om du ikke kan klare dig selv.
i egen bolig.

hvad skriver dine speciallæger omkring din funktionsevne i deres konklusioner?
alså ordret og ikke din fortolkning af dem
for der er et eller andet som ikke hænger ordenligt sammen i din sag

har efterhånden lidt erfaring i forhold til speciallæger og konklusioner
Jeg føler ikke helt at du er på min side, så du får ikke flere lægelige papirer citeret af mig her.

Jeg har som sagt utallige papirer der påpeger de ting du vil have jeg skal finde frem fra mine mapper, kun for at skrive dem her til dig.
Kun jeg ved hvor de ligger, og det orker jeg simpelthen ikke at bruge mine kræfter på.

Hvordan kan du skrive at flere læger skal have skrevet i min sag?
Du ved måske hvor mange læger der har skrevet i min sag?

Der er masser af lægelige papirer og erklæringer vedlagt med læger der påpeger forværring ved aktivering, og at min tilstand er kronisk og irreversibel, men alle disse er blevet ignoreret. Jeg havde highlightet ALT med fed gul highlighter
(fået hjælp til det)

Jeg får meget hjælp i hverdagen, men bor i egen bolig.
Det lader til du intet ved om fysiske smerter, siden du kan skrive som du gør.
Nogen gange ville jeg virkelig ønske andre med lidt eller ingen forståelse for de smerter min skade forvolder kunne føle mine smerter i blot 5 minutter, så kan du tro jeg ville få forståelse.
Hvad kvalificerer dig til at vurdere om jeg kan klare mig i egen bolig?

Jeg synes du skal forlade min tråd hvis du kun vil modarbejde mig, jeg er her for gensidig opbakning sammen med andre brugere herinde.
Jeg bliver rigeligt modarbejdet af systemet i forvejen, og er blevet det i årevis, herinde vil jeg ikke finde mig i at blive generet af andre brugere.

Og ja jeg får hjælp til at skrive herinde, og du få ikke personernes Cpr. udleveret.
Christ, kan ikke forstå hvis du selv er en syg borger, at du kan have så lidt medfølelse for dine medmennesker.

Sidst redigeret af Lotte68; 04-12-2011 kl. 17:12.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat