Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2011, 23:56   #407
zenyo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2010
Lokation: KØBENHAVN
Indlæg: 16
Styrke: 14
zenyo er ny på vejen
Det kunne være min historie. Samme sygdom og steder i KBH startede i 2006 (enlig og med hjemmeboende datter nu 20 år).

Men Nov 2009 bad JC nyrobsgade mig tænke over om en pension evt kunne være godt for mig.
Feb 2010 påstod de at de startede en §18 og sendte mig på smerteklink i Herlev.
Dec 2010 færdig på smerteklinik og derefter TAVSHED fra JC. I Marts kontakter jeg Ombudsmanden der straks tog sagen da JC skal svare på breve m.m.
Min klagesag som jeg vandt da jeg blev smidt ud af sygedagpenge og at de skulle afklare mig, den ville Ombudsmanden også se på desværre var den forældet fra 2008.
I april efter 3 breve og opkald fra Ombudsmanden fik jeg brev fra JC om arbejdsprøvning i KBH SV Men der ville de ikke tage ansvar for at teste mig og sendte mig hjem sammen dag samt de lovede de nu ville sende min §18 sag videre og jeg var fredet i 3 mdr.
I Juni bliver jeg indkaldt til Contra og erfarer der ikke findes nogen §18 på mig.

Så jeg beder om at starte §17 det nægter de mig, men efter kontakt til borgerservice fik jeg en tilsendt.
I Aug. bliver jeg indkaldt Afklaring Musvågevej trods jeg har frabedt mig det som det er min ret (havde fået nervesammenbrud) De oplyste at der var sket fejl og de ville starte en §18 lige nu, havde bisidder med, da min §17 aldrig ville gå igennem ville de hjælpe sagde sagsbehandler.
I sept indkaldese til møde på afklaring Musvågevej om at jeg ingen §18 havde alligevel og de nu ville sende mig i arbejdsprøvning. Jeg ansøgte straks om en ny og klagede over de havde stoppet min igangværende.
Nu har Afklaring så fjernet alt fra mine udtalelser om hvorfor jeg ansøger til læge udtalelser samt de 2 første syge år samt masser fra 2008-2011 i min sygesag som de har skrevet samt breve fra ombudsmanden.
Sagen om hvilken §17 har jeg vundet og min sag skal være afklaret NU -Social forvaltningen afventer blot min sidste mangel seddel på mangler i ansøgningen der mangler.

Så HUSK sørg hele tiden for at have aktingsigt så itilfælde af lign. kan du bevise det!

Jeg er RYSTET over at systemet kan gøre ting som ville sende alm. borgere i fængsel, men som i deres system bare forsvinder og selvom borger vinder sin klage og sag tror aldrig sagsbehandler hører mere eller straffes!
zenyo er ikke logget ind   Besvar med citat