Emner: fleksjob
Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2006, 19:25   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: fleksjob

Citat:
Rio skrev:
Hej Bantam.

Ærlig snak.
Jeg har ingen mål. Når jeg har siddet på skolebænket, eller for den sags skyld arbejdet ( med skåne hensyn ) i 6 timer på en dag så er jeg færdig og dermed sengeliggende i flere dage efter.
Så efter en enkelt dag på skole, så er jeg færdig resten af ugen, men prøver dog at kæmpe mig igennem for at få min SU.

Konstant smerter, har jeg lært at leve med, selv om det er hårdt.

Så nej, jeg har ingen mål mere.

Mange hilsner

René

Hej Rio..

Det lyder da meget opgivende og som om du er ved at tabe modet ?

Som jeg læser det, så har du engang været visiteret til fleksjob, og har selv valgt at kvitte det.
Men det betyder jo ikke at du er blevet rask af den grund..

Jeg vil som Bantam foreslå dig at du går op og får en snak med din sagsbehandler.
Du kan jo ikke for tid og evighed overleve af SU (tro mig jeg ved hvad jeg snakker om, har selv en søn på Su og den er jo ikke til at leve eller dø af)

Jeg ved fra andre flekser (og mig selv) at når man har følt sig mistænklig gjort og trådt på længe nok, så kommer der den tid hvor man tænker .. sk** på det, jeg finder et job eller går i gang med en uddanelse, intet kan være værre end at gå og vente på et system der ikke fungere ..

Du er så bare en af dem der har gjort det (altså droppet fleks systemet) men åbenbart ikke med godt resultat.

Så jeg ville altså hvis jeg var dig gå på kommunen og høre hvad og hvordan du skal forholde dig nu ...

For god ordens skyld skal jeg lige sige at arbejdsprøvning er jo altid på 37 timer, men det er jo kun hvad det hedder... (det er det man satser på ) min arbejdsprøvning var også i sin tid 37 timer ifølge kommune og arbejdsprøvningssted, men den sluttede på 3-4 timer, fordi jeg ikke magtede mere..
Og det er jo det de skal finde ud af på et arbejdsprøvningsted.
Og det kan virke ganske umenneskeligt på os der er i systemet...

Men lige så lidt som de kan trække hår af en skaldet kan de få et menneske med begrænsninger til at arbejde mere end de kan .....

Og hvad ang at spilde vores tid så er det derfor vi lavde K10, det er netop for at vi kan finde andre ligesindet og nogen der har prøvet det sammen eller nogen ligende som os... Så fortsæt du endelig med at skrive, jeg ved at der er masser her på siden der læser og forstår hvad det er du skriver....

Held og lykke i fremtiden og lad os høre fra dig igen
  Besvar med citat