Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2011, 16:59   #5
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
TimeGuest.. jeg sad og tænkte det samme da jeg læste den artikel..

Jeg har selv stemt S.. men den regering laver så mange "hovsaer" ... Jeg tror da godt nok at den satspulje kunne være brugt på en anden og bedre måde...

Alle 470 mill skulle gå til handicapområdet... og ikke som nu hvor de 395 mill går til større løn til forældrene..

74 millioner kroner skal bruges til bedre integration... der er aftalt at bruge 16 millioner kroner til at hjælpe traumatiserede flygtningefamilier...
Det er snart for sent at udbedre noget på dem der allerede opholder sig i landet..
Jeg bor i et område hvor kommunen har postet mange penge i alverdens tiltag for at få de unge af 2. generations... til at stoppe med deres ballade, jo flere ting der bliver lavet for dem.. jo flere knallerter bliver der brændt af..

Det ville være skønt hvis der kunne blive stået en ring om de 20-30 unge samt deres familier.. bare så vi kunne få det stille og roligt... og igen kunne færdes ude i vores område om aftenen..

Julehjælpen er der ikke beløb på...

Vi andre som ikke er medtaget i de penge.. vi må bare flytte i en mindre og billigere bolig.. For et par år siden tog jeg springet og flyttede fra min gode store lejlighed.. og så ind i en lejlighed på str med et dukkehus....

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat