Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2008, 00:23   #8
lhg
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 3
Styrke: 0
lhg er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaB Se meddelelser
Man taber aldrig noget ved at anke - kan man sige - værre kan det ihvertfald ikke blive. Man kan enten få medhold eller kommunen kan få ret - og uanset udfaldet, har man i det mindste fået en anden instans til at kigge på det.
Hej...

Ja, 9 år er lang tid, men ved det er hårdt, jeg har været igennem det hele selv, kom ud for en rbejdsulykke som 26 årig, nu 38/snart 39....smiler.
Men du må have en erklæring fra de arbejdsprøvninger du har gennemgået, hvis det er mere end 1 år siden, så bed selv om en ny, kom derud og tag det som en oplevelse, ved det er svært....har prøvet det.......men jeg gjorde det, og pludselig fik det hele hurtigt en ende.... prøv og vær positiv men aldrig glemme at fortælle om din smerte derude, fortæl i korte vendinger......

Hvad siger papirer fra bilulykke?-
Prøv og del tingene/ulykkerne op i kasser.
Derefter skriv de hensyn op der tages udfra dem.
Det hjalp mig meget, at jeg havde skemalagt det hele, så de kunne se jeg var motiveret....
Hvis det ender skidt..(tror du helst vil have førtidspension)..kan du få tilkendt et fleksjob, der er det også godt med de skemalagte papirer, over skavanker, hvilke stillinger der er gode for dig osv.
De prøver af samfundsmæssige hensyn at du skal arbejde flest muligt timer, men lad dig ikke presse under arbejdsprøvningen, de færreste antal timer på fleksjob er 12 timer.

Prøv og lav det skema for dig selv.
Den sætning du hentyder til, menes der at alle punkter ikke er udtømte....at der er nogle huller i din sag.

Venlige hilsner herfra
lhg er ikke logget ind   Besvar med citat