Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2011, 21:04   #43
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg brugte denne model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Som der står i et af de første indlæg, så har Trold fundet en smerteskala på nettet, som han/hun har rettet til så den passer på Trold's smerteoplevelse.

Jeg brugte Trold's smerteskala som udgangspunkt, men rettede den til så den passede på min smerteoplevelse.

Sammen mad dagbogen for den første uge sendte jeg en kopi af min smerteskala, på den måde kunne jeg, i resten af tiden/dagbogen beskrive mine smerter med et tal.

Min dagbog fyldte ca. en halv side pr. dag, skrevet med skriftstørrelse 14.

Det er sejt at skrive dagbog i så lang en periode som en arb.prøvning typisk varer,men husk, at den er jeres dokumentation for hvordan tingene reelt hænger sammen.

Jeg tror man skal passe på med at skrive alt for meget, jeg er bange for, at man blot risikerer, at der ikke er nogen, der gider at læse det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat