Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2011, 23:53   #34
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg synes da godt nok, at det her er kørt helt af sporet.

Mon ikke de fleste af os har prøvet at sidde en sen aften og googlet os frem til nogle interessante ting, og næste dag kan man simpelthen ikke finde det igen.

Men det, at man ikke kan finde det igen, er vel ikke bevis på, at det ikke findes.

Men hvis jeg kender Ingrid ret, så handler det her nok mere om, at hvis du (ekseleven) vil have de oplysninger, så må du selv i gang med at bruge Googl, på lige fod med alle andre, som er interesserede i bestemte oplysninger.

På nøjagtigt samme måde, som Ingrid har måttet lede efter disse oplysninger, for at kunne deltage i denne debat på fornuftig vis.

Det er så let, at læne sig op af de oplysninger, som andre skriver i en tråd, men nogle mennesker vælger altså, at undersøge tingene selv, før de tager stilling.
Hej Vovse.

Tak for dit indlæg.

Jeg er glad for at debatten ikke gik på om månen er en grøn ost, det ville dælme være svært at komme med et link der kan understøtte en mening om at månen ER grøn.

Du er meget tæt på sandheden, jeg undersøgte skam sagen om de smileyer i maj 2010, det er ca 1 1/2 år siden nu, en debat som absolut ikke har noget med denne debat/tråd at gøre - da Ekseleven dengang slet ikke deltog i debatten om de famøse smileyer. Men er man opmærksom i den gamle tråd, så lægger lillemillemor d. 17-05-1010, 13:08 to filer der er gangbare endnu og som er udgangspunktet for den videre debat dengang. Udover så googlede jeg, alle kan gå ind på www.findsmiley.dk og glo på sådan ca. 170.000 kontrolrapporter fra fødevarekontrollen der udsteder smileys, som dermed er offentlig tilgængelig på nettet 4 år tilbage den sidste kontrol er foretaget. Så skulle kilderne dermed være i orden og den stakkels direktør kan få fred - for slet ikke at tale om de uskyldige ansatte på HKI.

Tænk at man bliver afkrævet og nærmest beordret til at give links på en mening man har - i en helt anden tråd der er over et år gammel.

Det er ny erfaring, pas på din mening på k10 må budskabet jo være, for jeg syntes klart at der i disse to HKI tråde bliver gået klart efter kvinden (mig) og ikke bolden.

Jeg kan godt leve med at HKI har fået sure smileyer, det har intet med afklaring at gøre alligevel, som jeg syntes HKI gør godt. Men hold da op, en ballade det har givet - men alligevel har jeg sådan en indre film kørende nu - har jeg direktøren i rumpen nu eller hvad, og hvad bliver det næste? Min mor der får en mail, om sin formastelige datters mening eller hur. Jeg håber og er nødt til at tro på, at min mail her på k10 er i gode hænder. En direktør er jeg trods alt aldrig før blevet truet med.

Midt i alt det sjove, så er jeg faktisk helt forbløffet og ved ikke engang hvad jeg reelt er oppe imod.

Sidst redigeret af Ingrid; 25-10-2011 kl. 00:43.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat