Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2011, 20:29   #33
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Hvis det er sandt at oplysningerne om jobfirmaet er hentet fra de omtalte hjemmesider skal jeg se dem med egne øjne før jeg tror på den historie.
Indtil det sker tror jeg på at oplysningerne kommer fra andet sted.
Jeg synes da godt nok, at det her er kørt helt af sporet.

Mon ikke de fleste af os har prøvet at sidde en sen aften og googlet os frem til nogle interessante ting, og næste dag kan man simpelthen ikke finde det igen.

Men det, at man ikke kan finde det igen, er vel ikke bevis på, at det ikke findes.

Men hvis jeg kender Ingrid ret, så handler det her nok mere om, at hvis du (ekseleven) vil have de oplysninger, så må du selv i gang med at bruge Googl, på lige fod med alle andre, som er interesserede i bestemte oplysninger.

På nøjagtigt samme måde, som Ingrid har måttet lede efter disse oplysninger, for at kunne deltage i denne debat på fornuftig vis.

Det er så let, at læne sig op af de oplysninger, som andre skriver i en tråd, men nogle mennesker vælger altså, at undersøge tingene selv, før de tager stilling.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat