Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2008, 12:48   #98
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

Benny hvad har socialministeren svaret dig den 7-6-07 ved ikke om det er mig der overser det, men jeg har kigget både her på siden og på din side og kan ikke umiddelbart finde det....

Man burde mene at nogen snart vågnede op et eller andet sted , at blive ved at negligere borgeres rettigheder i den grad som vi ser med lægekonsulenter og deres ulovlige virke er sq da alt for langt ude at blive ved at sidde overhørigt ....

Men så længe det ikke rammer den brede befolkning så er der tilsyneladene ikke nogen interesse i at gøre noget fra regeringens side ....
Hej Hejdi

I brevet fra 7. juni står den sædvanlige frase om lægekonsulenternes rolle, som ikke bliver overholdt.

Jeg mailer nu til Tom Behnke (KF) og forholder ham til, at brevet til ham først nu - er kommet mig i hænde, vedrørende eks-socialministerens indrømmelser.

Jeg vil gerne vide lidt om, hvorfor han ikke har forelagt indrømmelserne overfor mig, og hvorfor Folketingets Socialudvag som han har oplysningerne fra, ikke har fulgt op på ministerens indrømmelser? Brevet er jo fra juni 2007?

Benny G.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat