Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2008, 00:11   #93
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det var da et af de mest stupide svar jeg til dato har set, hvis det er den måde de respektere borger på der behandles unfair i dette land, så burde nogen af os da sætte os ned og oversætte til fransk hvad et er for et system vi holder os her til lands....

bare sådan at flere lande ikke foranledes til at tro at Danmark er smørhullet med menneskerettigheder, demokrati og retfærdighed for alle ..


Det er noget nær respektløst at man i et og samme brev erkender at regler ikke bliver overholdt og derud over skriver at yderlige henvendelser ikke vil blive besvaret.

Hvad er det dog for en overlegen behandling af de svageste borger, og det så uanset om folk er ved at drive dem til vanvid, stikkes der regler ud til os så har vi værsgo at overholde dem, men når det går den anden vej mod myndighedspersoner så er det åbenbart noget helt andet noget ....

Benny hvad har socialministeren svaret dig den 7-6-07 ved ikke om det er mig der overser det, men jeg har kigget både her på siden og på din side og kan ikke umiddelbart finde det....


Den skrivelse du har modtaget vil jeg mene giver dig ret i at lægekonsulenterne ikke overholder reglerne og at de ansvarshavende politikkere er hammer bedøvende ligeglade, den eneste forskel er at nu gider de ikke længere bruge ressourcer på at besvare at det er hammer ligeglade...

Mage til frækhed skal man sq lede længe efter ...

Man burde mene at nogen snart vågnede op et eller andet sted , at blive ved at negligere borgeres rettigheder i den grad som vi ser med lægekonsulenter og deres ulovlige virke er sq da alt for langt ude at blive ved at sidde overhørigt ....

Men så længe det ikke rammer den brede befolkning så er der tilsydenladene ikke nogen interesse i at gøre noget fra regeringens side ....
  Besvar med citat