Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2011, 16:34   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej

Den første afgørelse, som du klagede over, og blev sendt til nævnet. Den sagsbehandler som afgjorde den her sag, har du ham igen lige nu???

Hvis ja, undrer det mig lidt. Jeg er ikke helt sikker, men når der har været en klage, om en sagsbehandler har afgjort, så mener jeg ikke, han bør behandle din sag videre efter afgørelsen fra nævnet. Mener han kan være inhabil.... Det kan du skriftligt skrive til dem (til jobcenterchefen, aldrig til selve sagsbehandler), at du mener, han må være inhabil efter forvaltningsloven § 3 nr. 4 eller nr. 5:
http://www.socialjura.dk/index.php?i...8b6318b6a#6919

Jeg kan heller ikke selv se, at der er nogle problemer i, at han har de her hjemmesider og har et bijob. Og eller borset fra ovenstående lyder det ellers som sagen har forløbet som den skulle. De behandlede din klage som de skulle, den kom i nævnet. Kommunen har faktisk retten til at klage over en afgørelse fra nævnet videre til Ankestyrelsen. Så her har forløbet også været rigtigt. Så det er kun godt, du har fået medhold fra nævnet, vær glad for det.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat