Emner: søvnløs !
Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2011, 14:24   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
I går aftes gik jeg i seng kl 23 og faldt faktisk hurtigt i søvn....og jeg sov og sov og sov og sov (syntes jeg), og vågnede op TOTALT udhvilet, men da jeg gloede på uret var kl kun 02.25

Tja, så måtte jeg jo tulle ind i stuen og ryge smøger og se TV2 news og lave en kop kaffe, for at få tiden til at gå med ét eller andet.....lidt internet. For jeg var SLET IKKE træt.

Så fik jeg ungerne op og i skole, og kl 11 måtte jeg lige tage en blunder og sov dejligt til kl 13, og vågnede atter op fuldstændig udhvilet. Og for engang skyld uden tømmermands fornemmelsen.

JEG BLIVER SINDSSYG!!!!!!!

Synes altså jeg har prøvet ALT. Vinduet op, bad inden sengetid, ro i soveværelset - ny dyne, flere hovedpuder, færre hovedpuder, tyndere tynde, varmere dyne, anden madras, ingen kaffe efter kl 20, ingen kaffe efter kl 18 - kun morgenkaffe, en genstand inden sengetid, ingen genstande inden sengetid, ingen TV i timerne inden senge tid, prøve at sove med TV'et tændt, i mørke, med lys - uden lys, osv osv..................GAAAAAAB MAND!

Lyder som en drøm at kunne sove fra kl 23-7......8 timer.

Ville ønske jeg i det mindste bare kunne få 5 timer, eller bare 4 timer sammenhængende uden at vågne

Men for mig er det som om, at de gode sammenhængende timer KUN kan være om eftermiddagen, om natten er det et cirkus.
Og selvom jeg ikke sover om dagen, så bliver det ikke bedre om natten, hulk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat