Emner: Iskiasnerven?
Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2011, 07:26   #4
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 16
Annemette er ny på vejen
Svare lige jer begge to på en gang.

Vovse: Det tænkte jeg nok også, og tak for linket har været inde og læse om det på den side.

Karo: Ja det kan du godt ha ret i det er, og nej det ved jeg udmærket godt det ikke er.
Men jeg tænker også sådan at hvis man nu kunne få den opereret væk og det ville lindre på ens stærke smerter, så ville jeg ihvetfald være glad.


Men fordi jeg spøger er pga jeg har en kronisk ryg sygdom som jeg er blevet opereret for flere gange, har altid haft smerter som er blevet værre med årene og lægerne konstateret for 11 år siden at mine smerter er kroniske .
Det betyder blandt andet jeg er nød til at tage stærkt smertestillende medicin 3-4 gange dagligt for at ha en nogle lunde tågelig hverdag med masser af hvile og styrke træning og øvelser 2 gange om dagen , samt går fysioterapeut hver 14 dag hvor hun går i dybden med smerterne i hele kroppen.

Det betyder blandet andet at at iskiasnerven sætter sig i klemme rigtig rigtig tit , og har store problemer med at sidde, gå og stå det betyder jeg ikke kan tingene mere end et par minnutter af gangen.
I en periode på et halvt år kunne jeg ikke sidde stod enten op eller lagde ned og spiste, og når jeg skulle ud at kører i bil forgik det i ligggende stilling på bagsædet .
Det var virkelig forfærdeligt.
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012

Sidst redigeret af Annemette; 04-09-2011 kl. 07:35.
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat