Se enkelt indlæg
Gammel 29-08-2011, 08:17   #5
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
1000 tak fordi I vil tage jer tid til at læse min historie og ikke mindst besvare den :-)
Jeg håber min advokat (Hjulman og kaptajn) har styr på ASK, er sikker på min advokat kæmper min sag, hun får nemlig kun penge hvis jeg får penge, ca 5 procent af erstatningsbeløbet, så det er jo win win for begge partner at sagen går igennem
Grunden til ASK ikke mener der er årsagssammenhæng er, at hovedpinen først kom nogle dage efter faldet, og jeg slog jo ikke direkte hovedet... Min advokat har fundet en princip afgørelse som hun nu har sendt til ASK, i afgørelsen står der bla. At der er årsagssammenhæng mellem brækket haleben og hjerneryselse ( halebenet presser hjernestammen op i hjernen via rygsøjlen).
ASK har endnu ikke ændret min mengrad, jeg føler jo selv jeg er hårdt ramt, kan ikke længere arbejde, har masive kognetive problemer og jeg udtrættes meget hurtigt
Hvorlang tid tror I jeg kan forvente der går før ASK træffer afgørelse, jeg kan ikke se de kan mangle oplysninger, er jo kommet på pension, og alle læger, som special læger er enige... Hvad pokker kan ASK vente på???

P.s får i dag udbetalt invaliderente hver mdr, en forsikring som jeg havde tegnet via Nordea liv og pension, så de har anderkendt min skade, men min heltidsforsikring vil ikke

Endnu engang 1000 tak for Jeres svar, ønsker Jer alle en rigtig god dag

Carpe Diem!
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat