Se enkelt indlæg
Gammel 28-08-2011, 21:23   #1
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Question Hjerneskadet efter arbejdsskade

Min historie ganske kort...

Havde gennem 3 år en lederstilling med mange ansatte. Dvs jeg tidligere har siddet med lovgivningen og dvs regler! Havde aldrig fortstillet mig, jeg skulle blive den ramte

Men et simpelt fald på en trappe ændrede mit og familiens liv.

Jeg brækkede halebenet, troede faktisk det var det, så jeg tog på arbejde igen dagen efter... Efter nogle dage begyndte jeg at få en frygtelig hovedpine, kvalme, osv så jeg smuttede forbi lægen igen - denne gang var beskeden så, hjerneryselse og jeg skulle holde mig 100 procent i ro, nemmere sat end gjort, da jeg elskede at arbejde.. Jeg troede en uge ville gøre meget ved det, men jeg blev klogere... 18 mdr senere er jeg stadigvæk ramt, nu med diagnosen hjerneryselse, piskesmældseffekts, ptsd, depression. Jeg var i den tro, at jeg selvfølgelig ville beholde mit job, da det jo var en arbejdsskade, igen blev jeg klogere..fyret efter 120 dage Hele min verden faldt sammen, jeg var jo næsten gift med jobbet
Heldigvis fik min dygtige læge sendt mig hurtigt igennem systemet, mødte hjernelæger, hjernepsykologer sidst men ikke mindst på hjerneskadecenteret, hvor jeg tilsidst blev udredt.
Alle var enige, PENSION- noget af en kamel at sluge, 36 og allerede pensionist

Skaden er selvfølgelig meldt til ASK, via min advokat (som jeg selv betaler for) ASK har anderkendt min skade, men sat skaden til under 5 procent (dvs jeg ikke får en krone fra dem) Min advokat har selvfølgelig anket, vi har så fået svar tilbage, at de ikke ser der er årsagssammenhæng, derfor har de sat skaden til under 5 procent Advokaten har selvfølgelig sendt alle mine Lægepapir, dokomenter fra kommunen vedr pension, min RP, og alle neuropsykologens udtagelser, alle papirerne siger det samme, ingen der sætter tvivl om årsagssammenhæng. Det sidste som der er sket i sagen er, at ASK har indhentet oplysninger fra min tidligere arbejdsgiver vedr. min løn og hvad jeg kunne have tjent hvis jeg ikke var faldet. Dette gjorde de i april 2011, siden har jeg ikke hørt fra ASK (kan se under min sag, at de har modtagetr svar fra min tidligere arbejdsgiver) Jeg har kontaktet min advokat og spurgt, og hun ikke kan rykke for svar, men hun siger der er at gøre kun vente....
Kan det virkeligt passe??hvor er ASK bare tunge at danse med :'(
Tror I min sag går igennem? Hvorlang tid skal jeg vente endnu? Sidst men ikke mindst, hvad kan jeg håbe på udfaldet bliver???

Min egen heltids forsikring udbetaler kun, hvis ASK gør, min advokat har haft kontakt til dem, og de står fast på at de læner sig op af ASK

Har I nogen erfarring med ASK, hjernerystelse eller lign modtager jeg meget gerne svar, kan kun blive klogere til trods for min hjerneskade

Tak for hjælpen

En ny bruger af K10

Et liv der reddes, skal også leves!
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat