Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2011, 16:39   #7
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kære PutteHundested,

Velkommen til, sikke et liv du har bag dig, du har fortjent medgang i stedet for al den modgang ud har haft ingen tvivl om det.

For det første skal du begynde at arbejde med og acceptere at du kan det du kan og det er det. Du vil gang på gang sikkert stadig opleve at du overskrider dine grænser, men sådan er det, nogle gange harmonere det og andre ikke.

Det kan ikke nytte at du siger til dig selv at du er så og så ung, sygdom har ingen alder, sådan er det bare. Tillige skal du holde for øje hvad du har været igennem, kroppen kan huske sagde min psykolog til mig og det kan altså begrænse ens funktionsevne noget så man ikke fatter det.

F.eks kunne jeg dårligt gå ned af trapperne om morgenen fra mit sove værelse for 2 år siden uden at blive overvældet smerter, det kan jeg nu, sikke et fremskridt. Det skal lige siges at jeg har accepteret at ftp. er fremtiden for mig, jeg er så noget ældre (42) end dig, men jeg kender til "dit krudt i enden".

Det sidste jeg vil høre dig om er om der er nogle der har sagt ADHD til dig som evt. diagnose ? Jeg har været inde over ADHD skalaen fordi jeg tørner derudaf uden at tage noget for noget som helst, det skal jo nok gå, man skal bare lige igang ikk ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat