Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2007, 22:37   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
ajmj skrev:

Citat:
Ved nogen om kommunen har en forsikring som dækker, hvis jeg skulle komme galt af sted ?
Ja, mens jeg ledte efter noget helt andet , så fandt jeg det her om forsikring.

Mon ikke, det betyder, at du også er dækket?!

Bemærk, at under stk. 2 står der "kan", og ikke "skal". Så skal man til at rode rundt med, hvad det så betyder i praksis.

Men nu har du da et link, hvor du selv kan læse mere.

Citat:
§ 113. Beskæftigelsesministeren fastsætter regler om, at staten og kommunen betaler erstatning ved en persons tilskadekomst under deltagelse i tilbud efter kapitel 10 og 11, herunder at det ved personens tilskadekomst under deltagelse i tilbud efter kapitel 10 er en betingelse for erstatning, at skaden ikke er dækket af anden forsikring. Erstatningen udredes efter reglerne i lov om sikring mod følger af arbejdsskade.

Stk. 2. Beskæftigelsesministeren kan fastsætte regler om, at staten og kommunen betaler erstatning ved skade, som en person forvolder under deltagelse i tilbud efter kapitel 10 og 11.
https://www.retsinformation.dk/forms...x?id=31354#K20

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat