Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2011, 16:53   #1
Rayconnice
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2011
Indlæg: 2
Styrke: 0
Rayconnice er ny på vejen
Cool En novice med mange spørgsmål..........

Hej i Forrummet.

Jeg er nylig blevet tilkendt førtidspension, efter nogen års behandling. Jeg har ikke det store kendskab til love paragraffer og muligheder så derfor spørger jeg åbent her, og håber da at nogen herinde fra kan give mig lidt svar..

1. hjemmeboende barn under 18 år opbrugt sit frikorts indtjening og skal nu betale egen skat, hvad kommer det til at betyde for min pension/boligsikring? og hvad hvis han får uddannelse og su?? Håber i forstår mit spørgsmål....???

2. udeboende barn hvilken betydning får det så for min pension? har dog stadig 1 hjemmeboende barn under 18.

3.hvor stor økonomisk forskel er der på min pension mens jeg har børn boende og når mine børn bliver myndige.

4. hvor længe og hva er mine rettigheder til hjælp økonomisk/pensionen mht at jeg har et barn under 18 med ADHD som det meste af sit liv har været inde under Handicap rådgivningen på Kommunen?

Ved ikke om i helt forstår mine spørgsmål og om jeg udtrykker mig forståeligt nok, men det er lige sådan her jeg kan formulere det. Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig lidt på vej i denne her jungel..

venligst Rayconnice
Rayconnice er ikke logget ind   Besvar med citat