Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2011, 14:07   #775
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
VIGTIGT

LÆG EN BLOMST FORAN DENNE STEN TORSDAG DEN 11. AUGUST 2011 KL. 14,00 FOR RETSSIKKERHEDENS SKYLD!

Benny Gerhard Mørkhøj Bygade 4, 2860 Søborg (send evt.)


STATSMINISTEREN

LÆGEKONSULENTERNE skal afskaffes nu!

Den nuværende eller den kommende statsleder har nu mulighed for at træde frem og proklamere, at retten til ansvarlig lægeassistance og behandling, når kommunerne indhenter lægeoplysninger om borgerne helbred til behandling af sociale ydelser skal stadfæstes nu, og med tilbagevirkende kraft.

Det skal ikke længere være muligt for kommunerne som magthavende myndighed overfor de benyttede lægekonsulenter, at styre deres funktion til at afpasse borgernes diagnoser, med henblik at få sendt ofte svært invaliderede mennesker ud i unødvendige skadesforværrende arbejdsprøvninger.

Det er groft misbrug af syge, arbejdsskadede, arbejdsnedslidte mennesker, at de gøres til små og store brikker i kommunernes spareprojekter.


Det er groft misbrug af handicappede, at fratage en person med en invaliditetsgrad på 100% i forhold til erhvervsevne 75% af daglig hjælp, når inddragelsen af hjælp består i, at lægekonsulenten har brugt de af sagsbehandlerens pålagte oplysninger om, at (jeg) personen selv cykler på almindelig cykel over lange afstande.
Dette blev af lægekonsulenten brugt til at udtale, ”at hvis” sagsbehandlers oplysninger er rigtige, er klienten ikke berettiget til den søgte hjælp.
Min egen læges STATUSOPLYSNINGER der er baseret på journaloplysninger og egen kendskab til mit helbredsniveau, blev tilsidesat!

FAKTA:
· På grund af ringe håndfunktion, kan jeg ikke selv tage tøj på eller af!
· På grund af ringe håndfunktion, kan jeg kun spise udskåret og anrettet mad!
· På grund af ringe kropsfunktion, har jeg ”ikke selv” været i stand til at cykle!
· På grund af lægekonsulenten, mistede jeg den personlige hjælp i 3½ år!
· På grund af lægekonsulenten, tabte jeg erstatningssagen ved landsretten mod Gladsaxe Kommune, der er lægekonsulentens øverste myndighed!
· På grund af lægekonsulentens ”ansvarsfrihed”, tabte jeg en principiel sag mod ham ved Retten i Glostrup!

· "Retningslinjer" for lægekonsulenter tilsidesætter "LÆGELOVEN"!

Hvis "Redegørelsen" fra Retten i Glostrup i sagen mod lægekonsulent Claus Bjerregaard Gladsaxe Kommune var gældende ved lov havde jeg vundet, og ikke tabt retssagerne, og havde haft et helt andet liv i dag!

· http://www.benny-g.dk/Domstole.htmm


Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat