Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2011, 08:57   #72
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg prøver at svare, men sender dig samtidig en privat besked!

Man kan tilkendes fleks via, ymerpragraffen. Se p-afgørelse A-38!(ankestyrelsen).

I disse sager gælder det om at holde tungen lige i munden, og lade kommunen tage det største slæb, og undgå at falde i nogen fælder!

Fælden her er, at udtale sig om forlængelser eller ej i ressourceprofilen.
Det kan du gøre ved partshørring vedr. afgørelse af sygedagpengene.

Når du er indkaldt til forsamtale, skal du formodentlig starte snart på reva.

"Super, så jeg afleverer rp med kommentarer i morgen - men UDEN underskrift. Kan jeg bare skrive "LÆST", og i bilag med kommentarer skrive at jeg vil have ny rp tilsendt for godkendelse og underskrift, eller?"
Jeg ville nøjes med at skrive nederst i dine kommentaret, at du afvendter at ressourceprofil med dine kommentarer indføjet, sendes til dig for godkendelse.

"Se det er jo så dét! Skal jeg være ærlig, så kommer jeg ikke i arbejde mere. Men samtidig vil jeg jo gerne give REVA og mig selv en chance. Allerede i næste uge skal jeg til forsamtale. Ved så ikke hvornår jeg vil skulle starte reel afprøvning. Og mine sygedagpenge udløber 28/29 august - husker ikke lige hvilken dato. Laver sb en afgørelse inden slut august er jeg jo på INGEN måder afklaret... Og så blir det jo svært at ændre en afgørelse."
Hvis du ikke tilkendes fleks, på dato for evt stop sygedagpenge, klager du over manglende forlængelse til stk 4, som er super oplagt i din sag!

Hvis din arbejdsevne svare til pension, og du er blevet tilkendt fleks, skal der søges pension.
Det er bedre med leddighedsydelse end kontanthjælp. Og vejen til pension derfra er nemmere da varighed, og nedsat arbejdsevne er anerkendt.

VH Popiae
Godt skrevet P

Frk. Norden, jeg tror også, at det bliver som Popia skriver, så et eller andet sted kan du læne dig lidt tilbage og lade tingene ske. Møde på REVA, endelig rp, samt tilkendelse af evt. ledighedsydelse eller forlængelse af sdp. Det ser da meget godt ud.

Glæder mig til at høre om mødet med REVA. Jeg skal jo selv i noget tilsvarende og ved ikke lige hvad det er man går i møde, kun fornemmelser.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat