Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2011, 11:58   #774
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Støt min, (og andre borgeres) sag/er med en lille buket blomster foran mit hus på Mørkhøj Bygade 4, 2860 Søborg – torsdag den 11. august 2011 kl. 14,00

Jeg håber vi bliver mange borgere, K10'ere, Facebook- læsere og Medier.

Se billede - foran mit hus: http://www.benny-g.dk/

PS: Dette er en god anledning til at vise alvoren, inden SAMRÅDET om LÆGEKONSULENTER på Christiansborg den 18. august 2011!


10 ÅRS JUBILÆUM 2001 - 2011

Menneskenedværdigende – ”10 års JUBILÆUM” – som offer for en lægekonsulent!


Lægekonsulenter i kommunerne i Danmark har fået Ambassadørstatus, og kan ikke retsforfølges, når de i strid med lægeloven – ændrer på, omskriver eller som i min sag tilsidesætter borgerens egen læges faktuelle journaloplysninger (STATUSOPLYSNINGER).

De udsatte menneskers krænkelser af deres helbredstilstand, er oftest arbejdsskadede, arbejdsnedslidte, syge og handicappede, der måske for de flestes vedkommende, ikke kan eller orker mange års uværdig og umenneskelig kamp for den sociale retfærdighed, til berettigede sociale ydelser!

Det Sociale Nævn (DSN) omgjorde Gladsaxe Kommunes beslutning om at jeg kun skulle have 39,5 timers hjælp om ugen til, at jeg var berettiget til 168 timer om ugen .
Nævnet gjorde det klart, at kommunen ikke havde dokumenteret, at jeg med mit funktionsniveau kunne klare mig med et mindre antal timer end udgangspunktet på 168 timer!

Sagen har kostet mig flere hundrede tusinde kroner for egenbetaling af hjælp. Jeg har brugt resten af min ulykkeserstatning, og taget lån i mit hus for at overleve fysisk. Jeg er registreret i RKI:

Selvom DSN har afgjort sagen til min fordel, og givet mig ret, har jeg ”efterfølgende” tabt en erstatningssag mod kommunen ved Østre Landsret, og en principiel sag mod lægekonsulenten ved Retten i Glostrup. Borgernes retssikkerhed ved domstolene forsvinder, når der indgår en lægekonsulent!

Venlig hilsen og på gensyn

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 31-07-2011 kl. 17:11.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat