Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2011, 14:24   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Så lidt *ss* øøøh er det ikke det k10 er her efter?

Desværre er min erfaring temmelig bitter, men det er jo som regel også dem man lærer mest af, og helt spildt er det jo heller ikke når andre kan få glæde af det.

Jeg magtede ikke min reva, jeg fik efterfølgende en ADHD diagnose og bækkenløsning (Kronisk)
Så hedder det sig at kommunen enlig skal revurdere ens jobplan, hvilket ikke skete i mit tilfælde, lige så hedder det at man har ret til sygedagpenge forfra (hvis man har optjent retten til dagpenge altså) hvis man bliver langtidssyg på ny sygdom/handicap, hvilket jeg jo blev, men det der med sygedagpenge ville SB´er ikke, i stedet fik jeg brev om at min ydelse blev stanset, endda helt uden en ordentlig partshørring.

Jeg klagede over stoppet, med henvisning til at jeg burde få sygedagpenge, og af en eller anden årsag havnede klagen hos kommunalbestyrelsen (hvor den som sådan intet har at lave den skal jo til BAN, men skidt nu også med det) De besluttede at jeg skulle forblive på reva-ydelse til der var fundet en fornuftig løsning, desværre har jeg selv fået den afgørelse væk og den er sjovt nok fjernet fra mine sagsakter (hvilket er bund hamrende ulovligt)
Det har SB´er opdaget og nu langt om længe stanset min ydelse, samtidig med at SB´er nægtede opdatering af SP og nægtede at tage stilling til §7a.

Nu kan jeg ikke komme med den der med sygedagpenge, for beregningen af berettigelse der til tæller i max 5 år.

Så min sag er blevet noget værre rodet noget, det ville have været meget meget nemmere hvis jeg ikke havde taget imod revalidering pga pengene og truslen om at ryge på KHJ (jeg viste slet ikke at det var en tom trussel, men igen man lære mest af ens bummerter *ss*)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat