Emner: Flexjob ?
Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2011, 23:28   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jyttels Se meddelelser
Hej Vovse.
Jeg ved ikke lige hvad du mener ang tråd, jeg er ny herinde så er måske lidt forvirret.
En tråd er sådan en som du har lavet her, du er begyndt med et startindlæg, som vi andre så kommenterer på, så er der en tråd.

Når jeg går ind i din profil kan jeg se, at du har lavet en del tråde, måske en for hver gang du har haft noget at skrive/spørge om.

Oppe i øverste højre hjørne af siden her (K10) er der en lille boks hvor der står "Velkommen, jyttels" og så står der noget om hvornår du sidst har været her inde på siden.

Hvis du klikker på dit navn, enten oppe i "boksen" eller ved siden af et indlæg som du har skrevet, så kommer du ind i din profil.

Der kan du så klikke på "Statistik" og vælge "find alle indlæg af jyttels" eller "find alle emner af jyttels".

Hvis du vælge den sidst nævnte kommer der en liste over de tråde du har lavet og så kan du klikke på den, som du vil ind og skrive mere i.

Jeg håber, at dette kan hjælpe dig lidt på vej.

Ved at starte en ny tråd hver gang kan du nemt gå glip af nogle gode råd fordi, at flere af os ikke orker at skal lede efter forhistorien.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat