Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2011, 20:17   #9
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Jeg har lige et tillægsspørgsmål i forbindelse med aktindsigt...

Er der NOGEN steder det står at det er 10 KALENDERdage og ikke 10 ARBEJDSdage?

Grunden til jeg spørger er, at jeg den 24 juni ansøgte om aktindsigt med "vores" formular. 5 juli havde jeg stadig ikke modtaget noget, og jeg valgte derfor at sende en klage til jobcenter chef med kopi til min sb'er.

Igennem mine 4 år har jeg altid sendt anmodning til hovedmail, hvorefter en administrativ medarbejder har håndteret denne, da sb har 1000 andre ting at give sig til. Derfor valgte jeg også denne gang at skrive til hovedmail og ikke til sb.

Idag modtager jeg aktindsigt inkl alt som ønsket, og med hilsen fra sb'er at jeg vil høre fra hendes chef ang klage. Jeg læser så brevet fra ham og han hentyder til at de først har modtaget anmodningen mandag d. 27 juni og at de har 10 ARBEJDSDAGE til at sende min sag til mig. Og yderligere er det min sb'er der tager sig af den slags.

Jeg har en rigtig dårlig smag i munden, for bare det at sende klagen krævede ALT af mig. Jeg er ekstremt konfliktsky og ønsker på ingen måder at skabe dårlig stemning, da min sb'er faktisk er den første i rækken på 8 eller 9 sb'ere, der har hjulpet mig på vej.

OG så kom tanken om mit spørgsmål jo igen... Er det 10 arbejdsdage eller 10 kalenderdage, og HVOR kan vi finde et på skrift?

Undskyld jeg låner din tråd Jupiter, men tænkte det måske var mest relevant at lægge mit spørgsmål.

Web jeg har selvfølgelig læst lovgivningen bla det du har lagt ind - men ser ingen steder at det er 10 KALENDERdage...
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat