Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2011, 12:21   #19
sibt
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2010
Indlæg: 164
Styrke: 0
sibt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Danmark Se meddelelser
Min arbejdsskader er fra 2008, Fra 2009 , midlertidig tabt erv.30% årsløn 390000 kr.

Maj 2011 jeg er førtidspensionist p.g.e. arbejdsskader , Selvom min sager er afsluttet med kommunen ASK. afslutter ikke min sager .Selvom kommunen har sendt eller oplysninger i forbindelse med min sager til ask.......,Ask. afslutter ikke min sager .

ASK. er en parkering til syge og skader borger . Ask. er en tortur institution i Danmark .
Giv ASK lidt tid, der er desværre stor ventetid da der lige er fyret knap 500 i ASK systemet, og det betyder kort og godt at ventetiden er blevet lang. Selvfølgelig kan din sag/sager afsluttes nu, hvor du har fået en endelig afgørelse fra kommunen, men 3 mdr. s ventetid fra du er endelig afsluttet på kommunen og indtil nu er meget kort tid. Sådan er det bare, om i køen og vente på at det bliver ens tur, hvor surt det end er.

Min oplevelse er, at ASK gør hvad de kan - men med 4-500 fyrede kollegaer, så kan de ikke hekse. Jeg venter stadigvæk, på en endelig afgørelse og min sag i kommunen afsluttede for 1 1/2 år siden.

Tortur instutition, hvad taler du om? Personalet i ASK var meget kede af det, og mangler deres fyrede kollegaer. Så tortur mod dig og andre der venter, hvad taler du om? Tortur er at forlange samme service med 500 færre hænder til samme job.

Hvor var du, da så mange medarbejdere blev fyret? Det siger jo sig selv, at ventetiden dermed er blevet betragteligt forlænget.

Giv tid, ASK gør hvad de kan.

Sidst redigeret af sibt; 03-07-2011 kl. 12:26.
sibt er ikke logget ind   Besvar med citat