Se enkelt indlæg
Gammel 21-06-2011, 22:53   #248
marianne1909
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2011
Lokation: Syddjurs Kommune
Indlæg: 2
Styrke: 0
marianne1909 er ny på vejen
Eva Blach

Jeg kommer fra Syddjurs kommune og er ved at søge førtidspension og i denne forbindelse skulle jeg have lavet en speciallæge undersøgelse, jeg kommer til samtale hos Psykiater Eva Blach og efter 2 timers samtale går jeg grædende derfra, jeg er stadg væk rystet og tænkte at det der lige var sket kunne da ikke være rigtigt, derfor søgte jeg på nettet under hendes navn og fandt denne gruppe, kunne se at hun havde haft et samarbejde med Ålborg kommune, dem har jeg snakket med idag, de kunne kun fortælle at de havde opsagt deres samarbejde med Eva blach og der var flere klager over hende, det der ryster mig meget er at når en stor kommune som Ålborg opsiger en aftale med en Psykiater bliver andre kommuner ikke advaret imod hende og informeret om alle de klager de har modtaget omkring hende og det at min egen kommune ikke syntes det er mærkeligt at hun kommer helt fra Ålborg til Skæring for at arbejde.
De indlæg der er skrevet omkring andres møde med Eva Blach kan jeg kun nikke genkendende til, for oplevede det på samme måde, mit ønske og håb for andre er at hun ikke skal kunne tage til andre kommuner og arbejde og ødelægge sårbare mennesker liv for tror aldrig jeg vil komme mig over mødet med hende.
Jeg har meget brug for at andre vil kontakte mig og give mig agt indsigt i deres klage sag, sådan at min klage sag over Eva Blach i min kommune står stærkere.
Vil til sidst når min klage er færdig advarer andre kommuner om at bruge Psykiater Eva Blach.
Håber på hjælp fra andre.
Marianne1909
marianne1909 er ikke logget ind   Besvar med citat