Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2011, 20:39   #759
migselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 131
Styrke: 17
migselv er ny på vejen
Ulykkelig ejer af spritny Alfa
Stærkt handicappet får penge til bil - samtidig fjerner kommunen hans chaufførhjælp
[/B]http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...33.ece?polsoeg




Jeg læser - og lærer MEGET på K10. Jeg skriver ikke mange indlæg, da jeg slet ikke har den samme viden - og dermed kan råde andre - som andre gode omsorgsfulde og garvede brugere kan. Stor ros til jer / dem! STOR ROS !

Noget jeg dog ikke kan forstå ... !

Hvorfor linker du, Benny Gerhard, til en 10 år gammel artikel - hvor der skrives om en "øse" af en handicapbil - en Alfa Romeo 147 - som du ikke kunne få tildelt en chauffør til at køre - på samfundets regning?

Hvad må andre handicappede klare sig med? Bybussen / rutebilen, kørselsordning, en elcykel, en elscooter - eller i bedste fald - den bedst egnede, MEN aller, aller mindste og billigste bil!

Hvad har du egentlig at klage over? DINE dyre vaner straffer dine medmennesker - mange år efter. Tænker du over det?

Det er yderst sjældent jeg ser et råd fra dig, til andre fortvivlede brugere af K10.
Det er som om du KUN bruger K10 til at "køre" din egen sag, hvor du samtidig ignorerer andre medmenneskers fortvivlede råd om hjælp.

Ja undskyld, men det er altså min uforbeholdne mening til en "Ulykkelig ejer af en handicapbil" - en Alfa Romeo 147 ...
migselv er ikke logget ind   Besvar med citat