Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2011, 17:21   #10
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Jeg forberedte både min arbejdsplads og min jobkonsulent, inden jeg blev langtidssygemeldt sidst i oktober 2009, frem til ca 1. maj 2010. Jeg fik stivgjort 3 led i ryggen (DESE) og det kræver ca 6 mdr helingsperiode fra jobbet.
Arbejde frem til 3 dage før min operationsdato.

Var ikke bange for en eventuel fyreseddel, da jeg ikke ville gå på kompromis med helingsperioden efter min operation. Sagde direkte at, hvis de ikke ku' vente på mig, måtte de jo finde en løsning på det.

Er da ansat endnu

Inden jeg igen startede op i fleksjobbet igen, foreslog jeg selv min jobkonsulent om ikke det var en god ide at få indrettet min arbejdsplads (bil) til mig, så jeg mindsker risikoen for yderligere rygskade, når jeg sku' starte op igen, hvilket hun gav mig ret i. Fik sat et Recardosæde i + et trin. Som et andet godt hjælpemiddel fik jeg en slags sækkevogn, med lav egenvægt, der kan løfte 60 kg, ca 1 meter i højden.

Det var uden udgift for firmaet.

Sidst i min sygemeldte periode, fik jeg tilbudt den omtalte aktivering, ca 10 timer pr uge. Det var mit eget valg fik jeg at vide, da det var en DESE-operation jeg havde fået foretaget. Kurset var ok, nåede dog kun modul 1 og blev efter en samtale, fritaget for en del af indholdet, såsom jobsøgning og jobspor. Det var ikke så aktuelt for mig, da jeg sku tilbage til mit job og ikke ud at finde nyt.

Hjalp i stedet et par af kursisterne med spørgsmål vedr. fleksjob, da det var deres næste "station" .
Tak for svaret
Min situation er jo nok lidt anderledes end din, da det måske bliver en sygemelding, hvis jeg ikke magter de 25 timer og skal undgå at blive udbrændt
Men det er jo altid rart at høre lidt om andre også
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat