Emner: D vitamin
Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2011, 09:24   #7
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 15
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
har fået taget en blodprøve og venter svar

er rigtig træt altid, uanset hvor mange timer jeg sover
så blev jeg gjort opmærksom på d vitamin.

er der andre som er begyndt og tage d vitamin tilskud og fået det bedre
Min læge har anbefalet mig, at nyde solens stråler og få D-vitamin den vej. Heldigvis er det ved at være så strandvejr, så man kan for sol over hele kropppen.
Lægens råd mod deprision og træthed + få lidt motion.

For et par år siden, da jeg var i dyb deprision og vinter, tog jeg D-vitamin Depot pille. Men jeg husker ikke nogen mærkbar virkning.

Det er også pollen i luften for tiden, så tager du allergi pille mod det, er der mange at de medicintyper, der giver træthed.

Men måske skyldtes din træthed, at du tager lykkepiller, for træthed er en kendt bivirkning. Hvis det er årsagen, bør du tale med lægen om at få noget andet eller stoppe helt med lykkepiller.

Efter et antal forskellige typer lykkepiller, har både lægen og min psykiater indset, at lykkepiller ingen positiv virkning har på mig. De negative bivirkninger var store og skaede mig for altid.
Heldigvis har jeg levet cleann i 1½ år nu, og fået det bedre efter de medicinske førsøg er stoppet.
Efter et ½ år som cleann, startede Sb afslutningsproces med at skrive resourseprofil og efter yderligere et ½ år, var pensionen bevilget

Een kammerat på Ft.pension sagde forleden, at han hang i sagsbehandling i 8 år. Hans konklusion var, at sålænge man er på lykkepiller, er der behandlingsmuligheder = uendelig lang sagsbehandling. Det var først da han blev clean for lykkepiller, Sb indstillede ham til pension

Jeg må desværre give han ret i hans konklusion, for hans konklusion holdt også stik i mit tilfælde

Har du en formodning til, hvad der er årsag til din træthed?
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat