Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2011, 06:50   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lille mig Se meddelelser
Må jeg spørge dig om hvor mange arbejdsprøvninger du var igennem før der lå en afklaring?
Jeg tror ikke du kan /skal sammenligne med min sag, jeg kæmpede i næsten 15 år, med alt hvad det indebærer.

Ja, det er svært at sige fra, men prøv at tænke på, at hvis du ikke siger fra, og på den måde måske "klarer" 13 timer, hvor du så til gengæld er helt ødelagt og intet magter efter arbejdstid, så risikerer du, at blive visiteret til fleks og forventes at klare minimum 13 timer pr. uge, hver uge, de næste år.

Nogle oplever en meget fair behandling under en arbejdsprøvning, hvor der bliver troet på det, som de siger og det, som de skriver i en dagbog.

Men andre oplever, at blive bedømt udelukkende på det de præsterer i arb.prøvningen.

Så når du har det skidt, og ikke magter mere, så tænk over hvor meget arbejde du vil kunne klare de næste år af dit liv.
Og hvis du ikke vil risikere, at blive fejl-bedømt, så er der kun en vej, sig fra.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat