Emner: Odense Sag
Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2007, 18:36   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så nu har jeg været inde og lede efter sm-afgørelser da jeg mente der var en der kunne sammenlignes med din venides og sørme om jeg ikke fandet den ( vi skal altså have et register med de vigtigste sm-afgørelser) det vil gøre vores liv meget nemmere ...

nå men denne afgørelse kan der godt drages pareller med din venindes til prøv at kigge her http://www.ast.dk/afgoerelser/princi...leksjob+&valg=

og din vendinde har endda været mere end tålmodig samtidig med at hun ved at hun ikke får noget job hvis ikke hun laver sin person om og samtidig lige gør sig selv lidt mere rask end hun er ... jeg syntes fandme de er respektløse hos både kommune og arbejdsgiver...

samtidig ville jeg tillade mig at tvivle på om din veninde nogensinde kom til at trives i et job der, hvis der blev et , når man tænker på måden de har behandlet hende på ...

kommunen mangler også at følge op på hende, det burde været gjort i de første tre måneder , de skal ind og høre om hun er tilfreds og om arbejdgiver er tilfreds osv ..

nå det var bare det jeg lige ville ind og tilføje , bliver sq så sur når man ser hvordan mennesker der er har problemer bliver vadet på ...
  Besvar med citat