Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2011, 01:33   #10
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Resume af samtale

Jeg har forresten allerede modtaget et resume af samtalen:

Pgl. går fortsat til psykiater. Hun skal have en ny medicin, da den hun får nu, ikke har den forventede effekt.

Pgl. oplever en øgning af sine angstsymptomer. Hun har svært ved at være til stede i sociale sammenhænge og skal derfor altid sørge for at der er mulighed for at gå sin vej, eller at hendes kæreste er lige i nærheden af hende.

Pgl. og hendes kæreste har det bedre sammen og han er blevet bedre til at give hende den støtte hun har behov for.
Samtidig føler hun at hun overbelaster ham.

Pgl. vurderes ikke at være klar til at deltage i et beskæftigelsestilbud indenfor 3 mnd.

Pgl. skal tænke over muligheden for at ansøge om en støtte-kontaktperson via socialcentret.

Derudover skal der undersøges (af sagsbehandleren) om projekt x eller projekt y, lever op til Pgl. skånebehov.

xxxxx fra 3F bliver inviteret til næste samtale (efter mit ønske).

Pgl. holder ferie fra xxxx til xxxx.
__________________________________________________ ______________

Se det er jo faktisk beskrevet på en rigtig god måde synes jeg. Og på den måde bliver det også en del af al den dokumentation de skal have, i forhold til hvad der videre skal ske.
Selvfølgelig er der stadig et stykke vej til førtidspension og lige nu er jeg bare taknemmelig over at tingene går som de går. (v. jobcentret)
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat