Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2011, 07:01   #6
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
ja jeg mener det er stk. 4 vi gik efter i sin tid... sidder lige her med brevet fra da de stoppede mine sygedagpenge, og der skrev de som begrundelse for at lige netop den forlængelse ikke kunne bruges:

sygedagpenge afdelingen har jf ovenstående vurderet at afklarings og behandlings mulighederne ikke er udtømte, således man på nuværende tidspunkt kan forlænge efter denne paragraf...

Det var min social rådgiver fra smertecentret så dybt uenig i, da min læge (både egen læge og læge på smerte centret) havde vurderet for længe siden at tilstanden var stationær og ikke kunne behandles...

kommunen mente så at mit ophold (coping forløb) på smertecentret var behandling... selvom smertecentret lagde stor vægt på at fortælle dem at det ikke var behandling, men hjælp til selvhjælp, til at lære at leve med smerterne....

så vidt jeg kan læse ud af det brev jeg fik igår med afgørelsen, er sagen sendt tilbage til kommunen, idet det er nogle personer som traf afgørelsen om stop af sygedagpenge i sin tid, som IKKE var berettiget til at tage den beslutning (det er sygedagpenge afdelingen som skal tage den beslutning, og det var det ikke, det var en under afdeling af kommunen, som står for revaliderings stederne osv)
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat